zeepier-op-leka-2018.reismee.nl

Zeepier op Leka in 2018

Hallo en welkom op mijn reislog!

Ook in 2018 gaat Fjæremark weer naar het mooie eiland Leka in Noorwegen om te vissen. In de groep gaat naast de oude bekenden (Willem, Rene, George en Wiegert), nu ook Rien mee om eens te controleren of er wel iets waar is van al die verhalen in de blogs van de afgelopen jaren.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Fjæremark


Reacties

Reacties

Eef van de bunt

Hoi allemaal ,hebben jullie een goede reis gehad,en hebben jullie al veel gevangen en leuke dingen meegemaakt? Gr en veel vangplezier Eef speciaal gr aan Wiegert

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!