zeepier-op-leka-2018.reismee.nl

De terugreis

Het zit er weer op we zijn onderweg terug. Vanmorgen onder een strak blauwe lucht afscheid genomen van Leka.

Doei huis!

Doei bootjes!

We houden ons op de terugweg net als op de heenweg netjes aan de snelheid. Op de heenweg zagen we net voorbij Elverum al een snelheidscontrole staan en we zijn nog maar net op de E6 richting Steinkjer en daar staat al een weer een snelheidscontrole. Goed opletten dus bij al die veranderingen in toegestane sneldheden onderweg! Op Leka spraken we een andere Nederlander die op dezelfde dag heen reisde als ons en die bij die controle daar 19km te hard reed. Dat koste hem omgerekend € 700,-. Eerder was hij al door de douane gecontroleerd en bleek hij teveel alcohol bij zich te hebben. Dat had hem ook al ruim € 200,- gekost.

Tot op heden verloopt de reis voorspoedig en zitten we nog ca. 300 km van onze bestemming in Koppang af. Daar zullen we overnachten in een paar nutten die we gehuurd hebben op de Koppang camping.

hanneke

zo dat zijn nog eens bedragen voor slecht gedrag . Hier vandaag ook zonnig jullie komen in een goede tijd terug voorspelling weekend warm.
Goeie reis verder.

Pier en Wipper

Goeie reis terug!

Eef

Wat een bedragen zeg ,zonde van het geld,veilige reis terug